Category Archives: Exercice šokių mokykla

Užsiėmimai Exercice šokių studijoje

Contemporary, modernus šokis

Contemporary šokio stilius – tai išraiškos, emocijų ir vaizdingumo derinys, kuriame susipina ”modern”, ”jazz”, ”lyrical” ir klasikinio šokio technikos.

Contemporary šokyje yra labai svarbus šokėjo fizinis pasiruošimas. Dėl šios priežasties šokėjų sugebėjimams vystyti naudojame specialiai sukurtus technikas ir metodus (Lester Horton, Martha Graham techniką, šokio ir kontaktinę improvizaciją, pilates ir kt.)

Įgūdžių, įskaitant muzikalumą, jėgą, plastiškumą bei individualius šokio sugebėjimus, įsisavinimas bei jų tobulinimas realizuojami mokantis naujų šokio kompozicijų.

Siūlome 2 šiuolaikinio šokio grupes suskirstytas pagal sudėtingumą ir šokėjų patirtį. Grupės pritaikytos suaugusiems ir vyksta vakarais patogiu laiku ateiti po darbo.

8 pamokų abonemento kaina – €30.

Jokios šokio patirties nereikalaujame. Pirma pamoka nemokama.

<< Aug 2018 >>
MonTueWedThuFriSatSun
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

Exercice šokių studijoje Jūs turite galimybę dirbti, treniruotis ir augti kartu su mūsų šokio teatro pagrindine grupe. Ir, gal būt, su laiku išeisite su mumis į sceną.

Klasikinis šokis, baletas

Kviečiame prisijungti prie mūsų klasikinio šokio grupės pradedantiesiems. Išmoksite grakščiai judėti, pakoreguosite laikyseną, įgysite kūno lankstumą ir susipažinsite su baletu iš arčiau.

Mes turime 4 klasikinio šokio grupes suskirstytas pagal sudėtingumą ir šokėjų patirtį. Visos grupės pritaikytos suaugusiems ir vyksta vakarais patogiu laiku ateiti po darbo.

Galima lankyti kartą per savaitę, tad abonementas kainuoja €15 už 4 užsiėmimus.

Išmokti šokti baletą yra be galo sunku – solistės dažnai mokosi apie 14 metų. Bet patirti baletą ir klasikinio šokį galima ir be specialių įgūdžių ir patirties. Juk ir geriausios balerinos pradeda nuo nulio.

Pirma pamoka nemokama. Jokios šokio patirties nereikalaujame.

Exercice šokių studijoje Jūs turite galimybę dirbti, treniruotis ir augti kartu su mūsų šokio teatro pagrindine grupe. Ir, gal būt, su laiku išeisite su mumis į sceną.

Kūno plastika šokėjams, stretch

Šoki, sportuoji, tau patinka įtemptos treniruotės cross-fit režyme? Nori gražiai atrodyti ir turėti lankstų bei plastišką kūną? Exercice kviečia į kūno plastikos užsiėmimus!

Kūno plastikos užsiėmimai skirti

  • merginoms, sekančioms pagerinti savo fizinę būklę, ištvermę, atsikratyti kūno trūkumų
  • žmonėms, norintiems gerai atrodyti, pakoreguoti kūno formas, atsikratyti trūkumų bei patobulinti kūno lankstumą, plastiškumą ir judesių tikslumą
  • šokėjams, sportininkams, žmonėms, kuriems yra nuobodu sporto salėje

Exercice siūlo dvi kūno plastikos grupes, pagrindinę ir padidinto sunkumo. Rekomenduojame pradėti nuo pagrindinės grupės su trenere Viktorija. Pirmas užsiėmimas pagrindinėje grupėje yra nemokamas.

Padidinto sunkumo užsiėmimuose su trenere Christina dirbsite su svoriais ir specialiu inventoriumi, tad greičiau įgysite kūno lankstumą ir pasieksite norimų rezultatų.

<< Aug 2018 >>
MonTueWedThuFriSatSun
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

Exercice šokių studijoje Jūs turite galimybę dirbti, treniruotis ir augti kartu su mūsų šokio teatro pagrindine grupe. Ir, gal būt, su laiku išeisite su mumis į sceną.

Kalanetika su trenere Liudmila

Kalanetika – tai ypatingas pratimų kompleksas, kurį sugalvojo JAV balerina Callan Pinckney. Šis kompleksas skirtas visoms kūno dalims: kojoms, sėdmenims, klubams, rankoms, pečiams, nugarai ir pilvo presui. Specialistai paskaičiavo, kad vienos valandos kalanetikos užsiėmimai pagal energijos sąnaudas ir patiriamą fizinį krūvį atitinka septynių valandų klasikinės gimnastikos arba 24 valandų trukmės aerobikos užsiėmimams.

Ką ji gali

Treniruotės metu visi raumenys vystosi tolygiai. O tai reiškia, kad figūra įgauna proporcingas formas. Medžiagų apykaita smarkiai pagreitėja ir tai leidžia sudeginti didesnį kalorijų kiekį. Be to, užsiėmimų metu yra lavinami ir patys mažiausi raumenys, kuriuos sudėtinga priversti dirbti kitais būdais.

Gerėja raumenų tonusas, raumenys tampa lankstesni. Netgi jei jums niekada anksčiau nėra pavykę padaryti špagato, tai su kalanetikos pagalba jums tai bus įveikiama užduotis. Nemažiau svarbi treniruočių pasekmė – emocinės būklės pagerėjimas.

Kai kurie ypatumai

Pats pagrindinis skirtumas tarp kalanetikos ir aerobikos, šeipingo ar kitų panašių programų, tai didelis statinis krūvis raumenims, nepaisant to, kad kalanetika pakankamai lėtas sportinių treniruočių būdas. Treniruočių metu labai svarbu yra jausti savo kūną ir suprasti kaip dirba jūsų raumenys atliekant pratimus. Kiekvienas pratimas sukurtas taip, kad jo atlikimo metu būtų užimti visi kūno raumenys.

Treniruočių rezultatus jūs galėsite pamatuoti ir „pasverti“ jau po kelių dienų. Aišku su viena sąlyga, kad treniruositės taisyklingai ir iš visos širdies.

Tvarkaraštį ir kainas galite sužinoti čia.

Jums patiks mūsų studija, jei mėgstate dirbti, siekti rezultato, vertinate kokybę ir patirtį. Prisijungti prie užsiėmimų galima bet kuriuo metu, nereikia laukti naujos grupės.

Jūsų email (kad galėtume Jums atrašyti)

Noriu sužinoti apie naujienas ir pasiūlymus
Daugiau apie Exercice naujienlaiškį

Jūsų žinutė
We also speak English, so do not hesitate to ;-)
Мы говорим по-руcски, пишите нам, с удовольствием ответим.

Choreografė Christina Batian

Choreografė, sceninių pasirodymų bei kompozicijų režisierė, klasikinių bei šiuolaikinių šokių trenerė. Dailiojo čiuožimo choreografė-trenerė. Individuali muzikos atlikėjų instruktorė bei choreografė

Patirtis pedagoginėje veikloje – 13 metų.

SOME PROJECTS THAT I WORKED ON

Išsilavinimas:

  • Minsko choreografijos mokykla (Baltarusija, 1994 – 2001)
  • Specialybė: choreografė, baletmeisterė, režisierė
  • Kvalifikacija: turintis teisę dėstyti specialistas
  • Kvalifikacijos kėlimo kursai užsienyje: Anglija, Turkija, Bulgarija, Makedonija, Rumunija, Ukraina

Darbo patirtis:

  • Rugsėjis 2017 m. – Nerijaus Juškos baleto ir šokių mokykla (Lietuva) – stretching trenerė
  • Rugsėjis 2010 m. – Exercice (Lietuva) – pagrindinė choreografė, režisierė, klasikinių šokių trenerė
  • Lapkritis 2008 m. – Magnolija (Lietuva) – choreografė, įvairių šokių stilių trenerė, pasirodymų režisierė
  • Rugsėjis 2008 m. – savarankiškas choreografės, trenerės bei režisierės darbas
  • Rugsėjis 2003 m. – liepa 2008 m. – „БГУИР“ (Baltarusija) – režisierė, pagrindinė choreografė
  • Spalis 2007 m. – liepa 2008 m. – Vaikų darželis (Baltarusija) – šokių vaikams choreografė ir mokytoja

 

Kalanetikos trenerė Liudmila

Baigė valstybinį Kijevo fizinės kultūros ir sporto institutą, specialybė treneris – choreografas. Dirbo meninės gimnastikos trenere bei sportinės akrobatikos trenere – choreografe, originalaus žanro artiste Leningrado cirke ir Leningrado miuzikhole. Šiuo metu dirba fizinės kultūros mokytoja Vilniaus „Juventos“ gimnazijoje ir kalanetikos trenere moterų sporto klube „Effectus“

Meninės gimnastikos ir sportinės akrobatikos sporto meistrė.